Gazuotų gėrimų milžinė kviečia visuomenę burtis draugėn kovoje prieš nutukimą: antradienio naktį visais pagrindiniais žiniasklaidos kanalais pradėta transliuoti nauja prieš nutukimą nukreipta reklaminė kampanija.
„Visos kalorijos svarbios. Nesvarbu, iš kur jos – ar iš „Coca-colos“, ar iš ko kito. Jei valgydamas ir gerdamas suvartoji daugiau kalorijų, nei sudegini, priaugsi svorio“, – įspėja reklama.
Kitoje reklamoje patariama, kaip sudeginti „Coca-colos“ gėrimo skardinėje esančių 140 „laimingų kalorijų“, praneša newser.com, cituodamas „Los Angeles Times“.
Vis dėlto sveikatos specialistams šis gazuotų gėrimų gigantės gestas pernelyg didelio įspūdžio nepaliko. Reklaminę kampanija jie vadina situacija, kai bandoma apsimesti sprendimo, o ne problemos dalimi.
Kaip tvirtina mitybos profesorius Barry Popkinas, pripažintas gėrimų vartojimo problematikos ekspertas, „Coca-cola“ kompanija išlieka „viena didžiausių nutukimo priežasčių JAV ir visame pasaulyje“.
„Taip, įtakos turi ir kitas maistas, bet prie vaikų ir suaugusiųjų nutukimo JAV labiausiai prisideda cukrumi saldinti gėrimai“, – konstatuoja mitybos specialistas.