Klaipėdos universiteto ligoninė siekia, kad teikiamų paslaugų, aptarnavimo standartų ir bendravimo kultūros kokybė atitiktų aukščiausius medicininius bei komunikacijos lūkesčius. Nuo šiol juos užtikrinti padės pacientų gerovės specialistė Lina Baltrimienė, būsianti tarsi mediatorė tarp medikų, pacientų ir jų artimųjų.
„Pradėjęs dirbti Klaipėdos universiteto ligoninėje pastebėjau, kad čia trūksta žmogaus ar tarnybos, kur pacientai bei jų artimieji galėtų kreiptis iškilus klausimams ir nesusipratimams. Jungtinės Karalystės, taip pat kai kurių kitų šalių ligoninėse veikia Pacientų informavimo ir tarpininkavimo tarnybos. Greičiausiai pirmieji šalyje nusprendėme perimti šią gerąją patirtį“, – sakė Klaipėdos universiteto ligoninės generalinis direktorius dr. Audrius Šimaitis.
Šią savaitę ligoninėje pradėjusi dirbti pacientų gerovės specialistė konsultuos įstaigoje besigydančius pacientus arba jų atstovus neklinikiniais klausimais, susijusiais su paslaugų kokybe, tarpininkaus nagrinėjant pacientų prašymus, atsiliepimus ir skundus bei informuos apie ligoninėje teikiamas paslaugas.
L.Baltrimienė tarpininkaus tiek iškilus klausimams besigydant stacionare ar ambulatoriškai, tiek perduodant padėkas ir gerus atsiliepimus medikų komandai.
„Su didžiule atsakomybe priimu man patikėtas naujas pareigas. Sieksiu kartu su komanda kurti tokią aplinką, kur kiekvienas pacientas jaustų pagarbų ligoninės darbuotojų požiūrį, gautų savalaikę informaciją ir profesionalią pagalbą sprendžiant jam kylančius iššūkius. Stengsiuosi, kad kylantys klausimai ar nesusipratimai būtų sprendžiami neatidėliojant”, – apie naują pradžią kalbėjo pacientų gerovės specialistė.
L.Baltrimienė yra sukaupusi ilgametę patirtį sveikatos priežiūros, vadybos ir teisės srityse.
Su pacientų gerovės specialiste galima susisiekti el. paštu pacientu.gerove@kulig.lt arba telefonu (8 46) 396669.