Pacientas pas vienos tos pačios profesinės kvalifikacijos specialistą gali būti užregistruotas tik vienai pirminei konsultacijai, mat pastebėta, kad, leidus užsiregistruoti kelioms konsultacijoms, pacientai neatvyksta ir taip dirbtinai sukuria eiles, sako Karoliniškių poliklinikos direktoriaus pavaduotoja Margarita Batorienė.
LRT radijo klausytojas Markas iš Vilniaus nori žinoti, kodėl jam nebuvo leista užsiregistruoti keliems vizitams pas dantų gydytoją.
„Susidūriau su tokia situacija: Karoliniškių 5-ojoje poliklinikoje man draudžia užsirašyti į priekį pas stomatologą. Reikia gydyti penkis dantis. Per vieną vizitą galima sutvarkyti tik vieną dantį“, – aiškina klausytojas.
Karoliniškių poliklinikos direktoriaus pavaduotoja M. Batorienė atkreipia dėmesį, kad tokia tvarka įsigaliojo tam, kad nesusidarytų papildomų pacientų eilių.
„Buvo nustatyta, kad daugelyje poliklinikų yra susidurta su pacientų piktnaudžiavimu registracija. Pvz., kai vienas pacientas užsiregistruoja 3–8 pirminėms konsultacijoms, ir 20 proc. pacientų neatvyksta. Taip dirbtinai sukuriamos eilės“, – tikina M. Batorienė.
Jos žodžiais, taisyklėse yra pažymėta, kad pacientas pas vienos tos pačios profesinės kvalifikacijos specialistą gali būti užregistruotas tik vienai pirminei konsultacijai.
„Šiuo atveju, kai žmogus skundžiasi, kad turi kelis sugedusius dantis, gydytojas, priėmęs jį pirmam vizitui, toliau ir paskirs pakartotinus apsilankymus, kol bus pagydyti visi dantys“, – sako Karoliniškių poliklinikos direktoriaus pavaduotoja.