Naujas tyrimas atskleidė, kad registratūros darbuotojai, klausinėdami apie ligos simptomus, Jungtinėje Karalystėje atbaido pacientus nuo apsilankymo pas bendrosios praktikos gydytojus (angl. general practitioner).
Naujas tyrimas atskleidė, kad pacientams nepatinka, jog registratūros darbuotojams turi įvardinti ligos simptomus tam, kad galėtų užsiregistruoti apsilankymui pas gydytoją.
Registratūros darbuotojai dažnai klausinėja pacientų apie jų simptomus, tačiau ekspertai sako, jog tai padeda atskirti skubius ir neskubius atvejus bei užtikrinti, kad žmonėms bus suteiktos tinkamos paslaugos.
Tačiau kritikai teigia, kad registratūros darbuotojai, bendraujantys su pacientais, dažnai nėra mediciniškai apmokyti ir jiems neturėtų būti leidžiama nustatyti ligonių priėmimo pas gydytoją tvarką.
2015 metais britų bendrosios praktikos žurnale „British Journal of General Practice“ paskelbtas tyrimas, kurio metu tyrėjai apsimetė pacientais, turinčiais insulto simptomų. Šis tyrimas parodė, kad viena trečioji skambučių skubos atvejams priskirti nebuvo.
Neseniai atlikto tyrimo, kuriame dalyvavo 2000 žmonių iš Jungtinės Karalystės, analizė parodė, jog 37 % vyrų ir 43 % moterų nemėgsta savo simptomų aptarti su registratūros darbuotojais.
Trečdalis apklaustųjų (37 %) teigė, jog nenorėjo nervintis, taigi dėl apsilankymo pas gydytoją persigalvojo.